Za produkty zakupione w naszym sklepie mogą Państwo zapłacić w następujący sposób:

  • "z góry" przelewem lub przekazem pocztowym na konto sklepowe w mBank podane w mailu od sklepu

  • kartą kredytową (VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club)
    Rozliczenia transakcji kartą kredytową przeprowadzane są za pośrednictwem PayU

  • PayPal (System PayPal to bezpieczna, wygodna i szybka metoda płatności w sklepach internetowych. Dzięki systemowi PayPal możesz zapłacić za swój zakup bez ujawniania swoich danych finansowych.)

  • PayU (System szybkich i wygodnych płatności on-line)

  • drogą pobraniową - przesyłka pobraniowa. W tym przypadku za zamówienie płacą Państwo przy odbiorze.

Do ceny zakupionych produktów system dolicza opłatę za dostawę (VAT 23% wliczony). Zakupione produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatów InPost na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Nasi pakowacze dopilnują by przesyłka była solidnie i starannie zapakowana.

  • Paczkomat InPost: 12,00 PLN
  • Paczki opłacone z góry: 14,00 PLN
  • Paczki pobraniowe: 16,00 PLN

Na życzenie wystawiamy faktury VAT - prosimy o wpisanie takiej potrzeby w komentarz (Pole Uwagi) podczas składania zamówienia wraz z potrzebnymi danymi (NIP, dane adresowe).

19 czerwca 2018 oferujemy 15% rabatu* na ubranka dziecięce w SzipSzop.pl.
Wystarczy wpisać kod rabatowy 15p20180619 podczas składania zamówienia.
Czas realizacji zamówienia podczas trwania akcji to 1-3 dni roboczych.
*) Promocje nie łączą się

Czas realizacji zamówienia jest podany indywidualnie dla każdego produktu w karcie produktu. W większości przypadków zamówienie realizowane jest w ciągu 1-3 dni roboczych licząc od momentu wpływu należności na konto sklepu lub otrzymania potwierdzenia przesyłki pobraniowej.
Oznacza to, że przesyłka zostanie nadana w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania wpływu na konto lub otrzymania mailowego potwierdzenia pobrania.
Staramy się by Klient jak najszybciej otrzymał zamówiony towar. Nie wysyłamy pobrań na skrytki pocztowe. Bardzo chętnie mierzymy wszystkie ubranka przed ich zakupem przez Państwa i podajemy wszelkie informacje o wymiarach konkretnych produktów na maila. Wystarczy wysłać zapytanie o wymiary na maila sklepu.

Jeśli zamawiacie Państwo przesyłkę na adres firmy to oprócz swoich danych osobowych-imienia i nazwiska - należy podać również nazwę firmy- w przeciwnym razie Poczta Polska nie doręczy przesyłki, gdyż adres wysyłki będzie niepełny.

Warto podać numer telefonu komórkowego podczas składania zamówienia i uzupełniania adresu wysyłki zamówienia. Na ten numer system wysyła wiadomość sms z informacją o planowanym dniu doręczenia Państwa paczki. Pod ten numer wysyłamy także wiadomość sms gdy mamy jakieś wątpliwości dotyczące adresu wysyłki, lub gdy brakuje jakiegoś produktu. Podany numer telefonu komórkowego znacznie ułatwi nam kontakt z Państwem.